Babcia Zenia korzysta z Pocztowego Konta Nestor

Wystartowała druga część serialu reklamowego o rodzinie Nowaków i atrakcyjnych kontach Banku Pocztowego.

W styczniu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można było zobaczyć spot reklamujący Pocztowe Konto Standard. W lutym Bank Pocztowy  promuje najatrakcyjniejszy na rynku, darmowy rachunek dla emerytów i rencistów - Pocztowe Konto Nestor. Druga część serialu reklamowego emitowan jest w TVP1, TVP2, TVP3, TVP7, Polsacie, TVN, TVN7, TV4 od 1 do 28 lutego 2010 r.

W najnowszym spocie Tomek, przedstawiciel młodego pokolenia w rodzinie Nowaków, prezentuje swojej babci Zeni korzyści płynące z użytkowania bankowości elektronicznej w Banku Pocztowym. Wśród zalet wymienia m.in. szybkość obsługi, możliwość dokonywania bezpłatnych przelewów oraz stałych zleceń. Babcia docenia zalety internetu, jednak sama korzysta z wygodnego Pocztowego Konta Nestor. Atuty rachunku, a zwłaszcza bezpłatne dostarczenie gotówki z konta przez listonosza, powodują, że jest ono bezkonkurencyjne dla seniorów.  

Prowadzona od stycznia, podzielona na etapy, kampania ma przekonać Klientów do korzystania z atrakcyjnych rachunków osobistych w Banku Pocztowym. Pocztowe Konto Nestor, co potwierdzają eksperci, jest obecnie najlepszym rachunkiem dla emerytów i rencistów. W ostatnim czasie aż dwukrotnie znalazło się ono na pierwszych miejscach rankingów - w dziennikach: Rzeczpospolita (Warto skorzystać ze specjalnej ofert 21.01.2010) i Polska The Times (Banki walczą o seniorów 21.01.2010).

Kampania przygotowana została przez agencję reklamową Banah Group, produkcją spotu zajął się Opus Film, a zakupem mediów - Mediaedge:CIA. Kampanię uzupełniają ulotki i plakaty oraz standy reklamowe (lamy) w Urzędach Pocztowych.

Parametry przeznaczonego dla emerytów i rencistów Pocztowego Konta Nestor to: